Är i Pitäää :D

Hej hej hej!

Idag är Louise i Boden (som vi börjat kalla boa = boden på dalmål, typ vedbod = veboa xD) med skolan så jag har fått roa mig på egen hand :P Jag började med morogn promenad i regnet. Var ute i typ en timme och gick men det såg snarare ut som jag stått i duschen med kläderna på i en timme xD

När jag kom in igen städade jag hela lägenheten. Måste ju hålla mina löften. Blev precis klar med det och har nu duschat! Louise är väl hemma om en dryg halvtimme, så får vi väl se vad vi hittar på.

Igår kom jag hit vid halv fem ungefär. Då var det 10 timmar och 20 minuter sen jag åkte hemifrån :O Haha och jag och Louise var verkligen övertrötta hela kvällen igår xD Haha, det var kul :D

Imorgon när Louise slutat ska vi åka in till stan :D

Random bild från systers dator (i Karlstad tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0