Smarta telefoner

Varför utgår alla jämt från att man har en sån där smart telefon? 

"Reklam" på min bloggsida.

Jag har ingen smart telefon, och jag vill inte ha det heller. Vad är meningen med att ha till exempel internet med sig vart man än är? Själv tycker jag att det skulle vara stressande att aldrig komma ifrån det. Till exempel när jag är ute och reser, jag har med mig telefonen, men datorn lämnar jag hemma och det är skönt att slippa internet och sånt drygt och bara ta det lugnt när jag är ledig. Dessutom tror jag att jag skulle bli galen på en touchskärm. Jag har en gammal hederlig telefon med vanliga knappar och det är toppen. Jag kommer att ha den kvar ända tills jag inte kan använda den längre på grund av att den ramlar isär eller går sönder på nåt annat sätt. Bara jag kan ringa och smsa funkar det hur bra som helst för mig. Och varför skulle jag vilja ha en telefon som är smartare än vad jag själv är?

Min telefon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0