Drömmen om Coldplay

Inatt drömde jag om Coldplay! Det var också väldigt trevligt måste jag säga! Vi var på konsert, tror det var jag, Louise, Lisa, mamma och pappa. De var jättebra och vi stod nästan längst fram. Det stod typ som en rad framför, men det fanns inga staket utan alla stod på rad ändå. Mitt framför mig stod Elin (Lisas kompis) och hon var typ tre meter lång (:O) så jag såg ingenting xD Precis när konserten var slut och innan de skulle gå av scenen stod de längst fram och tackade publiken. Jag gick fram åt sidan framför alla för att se något när jag skulle ta ett kort med mammas och pappas kamera. Men den var jätteseg, så innan den hade hunnit sätta på sig hade Chris gått iväg och jag blev jätteledsen för att jag missade chansen att få en riktigt bra bild på honom, haha.

Så kan det gå.


Det var såhär det var...

34 dagar kvar! ♥

Om ett par timmar ska jag åka till Karlstad för sista gången innan sommaren. Det hade känts jättebra att det bara är två veckor kvar om det inte hade varit för att jag har två tentor att klara av innan dess. Har väl lite ångest kan jag säga... Men samtidigt är jag sjukt trött på att plugga. Detta går ju inte ihop :( Men jag måste plugga ordentligt och hålla ut den korta tiden som är kvar, sen kan jag vara ledig hela sommaren! Ska åka bil ner, Audin (mamma pch pappa är tvungna att ha Saaben till Norrbottn nästa vecka för att Audin var 20 kg för lätt för att få dra husvagnen de ska låna:O). Men det ska väl gå bra hoppas jag ;)

Idag fyller Eri år också. Stort grattis till henne! :D



Nu ska jag packa, plugga lite grann, äta lunch och sen åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0