Lång dag

Idag har jag varit i skolan från tio till strax efter halv åtta. Föreläsningen slutade tre och sen satt vi och jobbade med grupparbetet. Det är såna där småsaker kvar, det känns som att man är typ klar men det tar så himla lång tid att fixa. Vi måste träffas imorgon också och jobba. Jag trodde förövrigt att jag skulle hinna svälta innan jag kom hem. Åt lunch vid tolv och sen åt jag ingenting (utom en liten banan) tills jag kom hem vid åtta (brukar äta middag vid sex). Drygt.

När jag kom hem var jag helt slut i huvudet och är det fortfarande. Har läst lite bloggar och kollat på videoklipp sen jag kom hem. Ska nog snart gå och lägga mig tror jag.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0