Internationella kvinnodagen & fettisdagen

Idag är det både internationella kvinnodagen och fettisdagen (fet-tisdagen eller fettis-dagen??) :) Jag har "firat" med grupparbete i skolan, skidskytte-vm på tv, promenad i solen och MF-plugg. För två år sedan var jag, Lisa och Louise med i fackeltåg i Ludvika mot våld, i snöstorm (=jättekallt!) och efter det var vi på Haffas och gjorde pins ^^

 

Two years ago

 

Inatt sov jag så himla skönt och blev irriterad när klockan ringde. Ville verkligen inte vakna då! Men jag hade en väldigt konstig dröm. Jag skulle ta studenten och på morgonen när jag vaknade hade jag fått nån konstig sjukdom och var helt rödprickig i hela ansiktet.

 

??

 

Dessutom hade klassen inte bestämt nånting, ingen frukost, ingen fest eller nåt. Haha, fail.

Ikväll ska jag äta semla (på mitt sätt, dvs utan mandelmassa och utan grädde xD)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0