En helg hemma

I helgen har jag varit hemma i Dalarna! Typ det enda jag har gjort är att plugga, träna, äta och sova. Och kollat lite på tv/film/spelat spel.

När jag kom hem på fredagskvällen åt vi våfflor. Det var ju våffeldagen! Vi skulle ha ätit glass till, men glassbilen var försenad så det blev utan. På kvällen kollade vi på film. (Vi=jag, mamma och pappa. Louise är i Piteee som i helgen haft besök av elitskidåkare som bott i samma hus. Hur coolt?xD)

På lördagen pluggade jag hela förmiddagen. På eftermiddagen var jag och mamma ute på lång promenad (Vi gick till Tanka och tillbaka, och det blir ju en bra bit!). Mamma sa att vi skulle gå med långa benet före. Och nog gjorde vi det alltid. Jag var typ tvungen att springa för att hinna med. Var helt slut när vi kom hem x) Sen pluggade jag lite till innan mat och sedan släckte vi ner hela huset och spelade Alfapet men tända ljus. Kan ju tillägga att jag vann stort! Höhö.

På söndagen var jag och tränade hela förmiddagen på Supersöndagen som Gymmix i Ludvika har. Nu kan jag typ inte gå för jag har sån träningsvärk! Haha. Var på Core och BodyStep med mamma (Lisa skulle också gå på stepen men hon hade tydligen glömt ställa om klockan och kom försent...) Sen var jag och Lisa med på BodyPump. Efter det fick vi gratis massage! Hur skönt som helst! Hade det inte varit för den höga musiken från attack-passet hade jag nog somnat! Som tack för att man var där hamnade man på framsidan i dagens tidning, och det var inte direkt fin bild kan jag säga xD På eftermiddagen pluggade jag.

Idag tog jag eftermiddagståget till Karlstad. På förmiddagen pluggade jag lite och gjorde typ ingenting. När jag hade ätit lunch tog jag bussen till stan och satt och pluggade i bibblan tills tåget skulle gå.

Jepp, jag är där nånstans. Tänker inte tala om vart!


Kommentarer
Postat av: Syster

Berätta bara för mig var du är? Snääääälla? XD

2011-03-30 @ 15:46:19
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0