Lördag

Tjohej!

Det blev skyfall när vi satt ute och åt middag. Fail. Vi springa in och fortsätta äta inne. Idag har jag oljat in altangolvet också. Jag kom ihåg att börja i rätt ände. Fast om jag inte hade gjort det hade den ju varit ganska lätt att hoppa över staketet. Det blir ju viktigare att komma ihåg det när jag ska olja in balkonggolvet :P Har även hunnit sitta i solen och läsa idag, det var väldigt skönt!

Och det är VÄLDIGT hemskt med det som hänt i Norge. Speciellt eftersom jag har en vän som var alldeles i närheten av smällen igår. Men hon är välbehållen som tur är! Sånt här gör alltid ont i hjärtat. Jag är i chock... Ibland är det skönt att bo i en liten stad...

Kommentarer
Postat av: mor

Hm, regnet fortsätter idag men inte skyfall. Tyvärr är tvätten därute:(

2011-07-24 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0