Why can´t you see me?

Hej alla!

Idag har jag inte gjort nåt speciellt. Jag hade klockan på 8 imorse, men jag råkade tydligen somna om för jag vaknade klockan 11. Oops... (I did it again...) haha. På förmiddagen var jag ute och skottade bort snövallen vid uppfarten och gick en liten promenad. Sen åkte jag till farmor och åt lunch. Glömde lägga fram p-skivan, kom jag på efter någon timme, men jag fick ingen lapp iaf ^^ På vägen hem stannade jag och köpte mjölk på MM för den var slut. Och det var jättemycket folk och typ kaos på parkeringen xD När jag kom hem lyssnade jag på massa musik och började lägga nytt pussel. Det tog 2,5 skiva att bara sortera och vända på bitarna (tråkigt). Sen lade jag lite på ramen innan jag gjorde middag och åt. Sen kollade jag på nåt program på tv om Robyn och sen på På spåret.

Hur kan man sakna något man aldrig haft?

Robyn – Dancing On My Own

Det är tomt hemma! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0