Utmaning

Jag blev utmanad av Lisa att göra denna lista.
Det hela handlar om att berätta 7 saker om sig själv, både alldagliga och knäppa.
Here we go!

1.  Jag har varit i London två gånger och jag älskar staden!

2.  Jag har jättesvårt att prata med människor jag inte känner så bra :/ Men samtidigt har jag svårt att hålla saker för mig själv vilket betyder att de jag känner bra får höra allting. ALLT alltså... Typ. Då pratar jag typ hela tiden...

3.  Jag biter (eller snarare pillar) på naglarna, vilket jag gjort så länge jag kan minnas (=typ hela livet) och har försökt sluta ett x antal gånger utan framgång. Under gymnasiet gick det hyfsat bra eftersom Denise slog mig varje gång jag så mycket som tittade på mina naglar, haha :P Just nu har jag tre stycken som är långa *stolt* 

4.  Jag är shoppingsugen, men för tillfället har jag lagt alla pengar på kursböcker :/

5.  Jag ser fram emot att köra bil imorgon för då ska jag lyssna på Kent. Högt.

6.  Jag är förälskad i Kent. Mest Jocke och Sami... (=snygga^^)

7.  Jag älskar att flumma :D


London 2009. (Snygga skor... xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0