See You Soon!

Jag håller på att tvätta! Det är jättekul. Not.

Annars har jag varit i skolan idag på eftermiddagen och utöver det pluggat ca 4 timmar. Får räcka för idag, känner jag. Imorgon börjar vi klockan 8.15. Gud vad roligt. Så tidigt har jag bara börjat ett par gånger sedan gymnasiet. Blir jobbigt att gå upp klockan 6 imorgon känner jag! Dessutom går vi ända till fyra. Jag kommer vara död xD

Nu lyssnar jag på musik också: "Snälla, vänd inte ryggen till igen, Snälla, möt min blick en allra sista gång" Så fint. (Kent – December)

Med största sannolikhet ska jag och Louise (minst) på Coldplay i sommar, bestämde vi idag :) Hoppas bara inte sommarjobb eller annat kommer ivägen, med tanke på att det är på en tisdag. Hoppas, hoppas, hoppas. Jag MÅSTE se dem live innan jag dör!!!!! Världens chans nu ju ;) Men priset var inte snällt...:O

 

Coldplay – See You Soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0