Freeeeeedag!

Jag hade en massa saker jag tänkt göra nu på eftermiddagen. Bädda (hann inte imorse), dammsuga, plugga, diska, packa. Sen kollade jag nyss på klockan. "Va!? Är den redan halv tre!?!?" Vad har jag gjort? Fastnat vid datorn och suttit och kollat på en miljontals bilder från våren 2009. Mest från balen och studenten. Saknar det lite...









Fina dagar...

Det var kul i skolan idag. Vi hade en gästföreläsare. Det var författaren till kursboken. Haha, han var en kul prick och snackade gotlänska. Fast inte lika mycket som gubben i vi bodde hos när vi var där, han fattade man ju inte ens vad han sa xD I alla fall, han var rolig och visade massa bilder, visade ett youtube-klipp och på rasterna spelade han musik. Eller han spelade inte men han satte på musik.

Haha. Tycker norrlänningarna är roligast xD

När vi hade slutat gick jag och Sofia och hämtade ut våra marknadsförningstentor och sen fick jag sällskap halva vägen hem eftersom Sofia hade ett ärende åt det hållet :)

Nu måste jag ta och göra det jag hade tänkt att jag skulle göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0