The weekend

Min resa hem i fredags blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. På grund av strömavbrott (som orsakats av "stormen") fick jag åka buss till Örebro. Sitta där i en och en halv timme. Sen tåg hem, som var försenat. Kom hem kl 22, skulle varit hemma kvart över sju. Woho.


Buss


Gick upp på stan för att hitta nåt att äta. Lekte lite turist också... När jag ändå gick förbi liksom.


Mycket folk på tåget :O


♥...

 

På lördagen var jag och fikade på stan med Denise :) Mycket trevligt! Efteråt gick jag till farmor och hjälpte henne att byta gardiner och tvätta fönster. Blev mycket fint :) Sen satt jag typ hela eftermiddagen på balkongen och läste/pratade med Louise i telefönen. När solen gick ner bakom träden gick jag in och satte på musik och tog fram mitt pussel. Haha, jag tror pappa var uttråkad på eftermiddagen, han sjöng nämligen med i Kent och satt och la pussel med mig ^^ På kvällen kollade vi på nån konstig fransk film.

 

Söndag förmiddag satt jag vid pusslet igen. Efter lunchen åkte jag och hälsade på Karro i Falun. Fick äntligen se hennes lägenhet! Hon har liksom bott där i snart två år och jag hade inte varit där en enda gång, haha. Vi var bland annat ute och gick, spelade kort och pratade massor :)

 

Hppbackarna :)


Vi ♥


Vackra Falun

Vi mötte Herr och Fru And. Herr And verkade arg på oss... :O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0