Löptur och tentaresultat

Hej!

Gud vad jag är trött. Som vanligt sitter jag uppe alldeles för länge på kvällarna. Måste skärpa mig!

Idag var jag i skolan till halv två, typ. När jag kom hem fikade jag för jag var jättehungrig och en stund senare stack jag ut och sprang en runda på elljusspåret igen. Gick inte riktigt lika bra idag. Jag fick håll, så jag var tvungen att gå en bit ett par gånger. Förra gången lyckades jag pusha mig själv att springa heeela rundan. Jag brukar annars inte vara så bra på att pusha mig själv. Därför tycker jag mest om att gå på gruppträningspass, för då är det alltid ledare som pushar och så är det ju svårare att fuska såsklart ;) Lite segt att det gick sämre än förra gången, men jag kommer igen nästa gång :) När jag kom in duschade jag, pluggade, tvättade, lagade mat, åt, tvättade, diskade, pluggade och nu sitter jag här.

Jag gick nyss in på min sida på kau.se eftersom tentaresultaten från externredovisninstentan kom in idag. Jag klarade den!! :D Bara lite surt då att jag bara var 2,5 poäng från VG, men jag får väl vara nöjd ändå :) Firar med godis i alla fall!

Nu ska jag ut och kolla till tvätten.

Hej svejs!



Btw, en av björkarna utanför mitt fönster har musöron, så fint :)

Kommentarer
Postat av: mor

grattis till tentaresultatet :) och typiskt att du var så nära ):

2011-04-20 @ 07:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0