Hemåt

Nu ska jag fara hem mot Ludvika. Imorgon blir det valborgsfirande vid bryggan i Håksberg. Då får jag äntligen träffa Ajje igen, som jag inte träffat sen nyår. Jag får träffa Lisa som jag inte träffat på 7 veckor (det längsta vi varit ifrån varandra tidigare var 6 veckor. Det var sommaren 2004 och vi var på semester i tre veckor. Dagen innan vi kom hem åkte hennes familj på semester i tre veckor, haha, lyckat). Jag får träffa Louise som jag inte träffat på fem dagar. Det ska bli najsigt. Men först ikväll blir det firande av kusin som fyller år imorgon :) Nu ska jag ner på stan och fixa en massa grejer innan tåget går.

Hejsvejs!

Syskonen i somras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0