Aktiv söndag ^^

Jag sitter och lyssnar på Håkan och laddar för konserten på fredag :) Det är rätt gött. Fast jag är trött, så ska nog lägga mig snart.

Idag har jag hunnit med så himla mycket. Efter att Denise åkt imorse gick jag ut på promenad i en och en halv timme. Satt vid sjön i solen ett tag och bara lyssnade på tystnaden och fåglarna. Det var så skönt, men efter ett tag började det blåsa och då blev det lite kallt så jag gick vidare. När jag kom hem igen åt jag lunch och pluggade lite. Sen tog jag en cykeltur på 45 minuter. När jag kom in pluggade jag lite till och sen tog jag en springtur på en halvtimme. Efter att jag duschat satte jag mig på våran skitiga balkong och pluggade klart kapitlet. Det var varmt och skönt där på balkongen, men det luktade rök :( Nu på kvällen har jag kollat på tv och ätit godis och popcorn som blev över från igår. Tyckte jag var värd det :) Undrar bara var jag ska göra av vinet som blev över igår. Känns ju lite depp att sitta och dricka det helt själv xD


Gårkvällens mysiga middag :)

Hämtade ut biljetterna igår! :)




Kommentarer
Postat av: mor

vilken duktig tjej. Vi hjälper gärna till och dricker ur vinet på torsdag!!!!!!!!!!!!

2011-04-17 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0