Tisdag

Hejsan alla!

Jag har inte haft tid att uppdatera bloggen idag. På förmiddagen pluggade jag lite. Sen vid ett fick jag skjuts av Louise ner på stan. Sen satt jag på stationen i en och en halv timme och väntade på tåget till Karlstad, som sedan blev försenat. Kom fram hit vid sju (en timme senare än tänkt), åt mat och har sen kollat på Idol. Seg dag. Jag hatar försenade tåg! Gah! Men på fredag när jag ska åka hem igen blir det nog buss. Tåget jag brukar åka med går inte på fredagar längre :O

Klockan halv tio blir det Elfte timmen på tv och sen ska jag nog lägga mig. Är sjukt trött! Imorgon blir det plugg hela dagen.

Vi hörs. Kram och godnatt, typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0