Seg kväll

Lagade mat (köttfärsbiffar, blev rätt gott), åt, diskade. Sen har jag suttit vid datorn. Msn:at med bästa vän <3 Och med mamma. Ätit choklad har jag också gjort (som jag hade tänkt spara... Men jag kan köpa ny imorgon, för jag måste ändå iväg och handla. Vi får väl se om jag har råd.). Och längtat hem. Och lyssnat på Kent. Har lyssnat två gånger på En plats i solen och sen andra låtar jag har på datorn. Love it! Kan inte få nog! Hihi. Snart dags att sova kanske? Men det är fest i korridoren just nu. Ett jävla liv :S

Just ja. Jag hade ju tänkt lyssna lite på P3 Live idag, för Muse skulle spela. Men det är nog slut nu. Jaja, är ju bara en vecka kvar tills vi får se dem så! Om vi nu får biljetterna :S

Nu ska jag kvällsfika och lösa sudoku tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0