Rockbjörnen

Vinnare i Rockbjörnen Live 2010 i kategorin Årets livegrupp är... KENT!!!! Wiie!! <3 Allt röstande var inte förgäves då ^^

De andra vinnarna är:
Årets kvinnliga liveartist: Robyn
Årets manliga liveartist: Lars Winnerbäck
Årets konsert: Tokio Hotel
Årets festival Peace & Love
Årets svenska låt: Från och med du - Oskar Linnros
Årets utlänska låt: World behind my wall - Tokio Hotel
Årets genombrott: Oskar Linnros

Och vad tycker jag då?
Tja, det mesta stämmer överens med hur jag röstade. Största undantaget är väl Tokio Hotel då... Årets konsert skulle så klart ha varit Kent och årets utlänska låt Bad Romance. Om jag hade fått välja :P Sen röstade jag inte likadant varje gång men det är en annan femma!

Vad tycker ni om vinnarna?

Mina vinnare är i alla fall Kent!! Ni är bäst!! <3

Peace & Love



Storsjöyran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0