Ishockey

Halloj!

Dagens alla måsten är avklarade. Handlat, varit till kåren och pluggat. Jag har även köpt hockey-biljetter till Färjestad-Djurgården den 9 oktober! Familjen kommer hit på besök då och så ska vi gå på ishockey i Löfbergs Lila! :) Skoj! "Fast vi är Leksandsfans hela högen" som mamma skrev till nån och frågade om priser och sånt. :P Tror inte man vågar ha Leksandshalsduken i alla fall, haha.


Louise, jag, Annie



Leksand-Mora i Ejendals Arena, januari 2009 :)

Jag ska strax diska och sen göra iordning tacofärs till imorgon. Unnade mig tacos till imorgon när jag handlade. Lite fredagmys måste man ju ha! Fixar det idag eftersom jag tänkte träna imorgon eftermiddag. Orkar inte stå och laga mat då ^^ Får se vad jag hittar på sen :)

Vi hörs senare! :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0