.

Sitter nu i Karlstad. Tänkte ju kolla på Idol på tåget, men det failade för datorn strejkade. Det gjorde den när jag satte på den när jag kom hit också, men nu har jag fått igång den! Duktiga jag ^^

Vi fick massa god mat hos farmor, och glass och grejer också :D Och så fick vi se ett par bilder på vår kusins son, Sixten och storasyster Smilla. Hon är 4 år och han ca en månad. Så himla söta!!!! :)

 

Nu blire strax Idolmys och sen Berg flyttar in! :D Wiiie :) Carina Berg var förresten gäst i Morgonpasset imorse också, nice. Gillar henne :)

Imorgon ska jag iväg och handla, försöka hinna med ett "besök" på kåren (det var stängt när jag var dit sist och skulle betala kåravgiften) och träffa Emilia och Mediha på skolan för att plugga på uppgiften.

Jag igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0