Rallybrud

Har precis sett Rallybrudar! Haha, den är så braa :) Fast det är så j*kla drygt och kolla på film på fyran, reklam hela tiden ju :S

I rymden finns inga känslor var också bra! :) Haha, vilken filmhelg detta har varit! :D

MEN.... Gamla Ullevi har åkt ur Tracks...:( Snyft. MEN (igen)...... Därför måste ni röstaIsmael som utmanar denna vecka. Det är en order. Typ. ;)

Det var svinkallt på stan idag. Höll på att frysa ihjäl när vi gick från Hemmakväll (där vi köpte godis) till bion! Dessutom mötte vi farmor så vi pratade lite med henne också. Guuud. Det är höst minsann! Snart är vintern här, woho! Och jag gillar vintern fast det är kallt. Man måste bara klä sig ordentligt ;) Hade helt enkelt för lite kläder idag :P Kanske dags att ta fram vinterjackan snart?

Nu ska jag sova. Kram på er! (Jag smittar inte längre säger vi. Fast min hals vill aldrig bli bra nån gång. Skräck.)


Bara för att det är Jocke och den är fiiin. Snodde den från Kent-forumet, ajabaja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0