Idooool ;)

Nu måste jag såklart snacka lite Idol. (Jag har ju typ blivit en liten idol-nörd xD) Jag tycker att det var himla synd att Alice hoppade av, hon var ju typ bäst. Men det viktigaste är såklart att hon gör det som känns bäst för henne! Eftersom Alice inte är med längre fick Minnah komma tillbaka och som hon gjorde det! Hon tillsammans med Daniel (big surprise!) var helt klart bäst ikväll! Men mest Minnah faktiskt tror jag, även om jag inte hade långt till tårarna när Daniel sjöng så fint så fint ♥ Sen tyckte jag att det var synd att Linda fick åka hem. Jag ska erkänna att hon var bättre i början, men ändå så gillade jag henne. Bästa framträdandet var när hon sjöng U2s With or without you i kvalet! :) Men jag gillar ändå hennes inställning, nu ska hon till studion och spela in :) Hehe. Som vanligt tycker jag att Andreas kan åka hem, mohaha. Men tyvärr var nog inte Olle så bra heller idag :O Och inte förra veckan heller, sorry Lisa. Men när han sjöng Sex on fire för några veckor sen var han grym! :D

Detta var min analys av dagens idol ;) Nu ska jag sova.

 
Minnah och Daniel, final nästa? :) Hehee..


Kommentarer
Postat av: Isbjarne

Men Linnea och Jay dåeee !!

2010-10-26 @ 22:00:54
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0