Home, sweet home!

Gissa vart jag är! Ludvikaaaaaa! :) Tog bussen hit igår. När jag kom hem kom Lisa hit. Det var skoj för det kändes som vi inte setts på hur länge som helst! (Typ två veckor alltså:P) Vi flummade massa, eller mest jag då, haha. På kvällen kollade jag och Louise på film, Fucking Åmål. Den var bra! :) Men det märks att den har några år på nacken. Så himla fula kläder xD

Idag har jag pluggat lite. Har ju varit sjuk så jag har inte kunnat göra det på ett tag. Har gjort klart uppgiften nu men jag ska låta mamma läsa igenom det innan jag skickar in den. Jag skriver alltid några stavfel och sånt som jag inte märker själv :P

I eftermiddag blir det fika på stan och bio med mina tjejor! Najs värre! :D Hehe. Har inte fikat på Engel sen i somras så det är ju en smärre katastrof, men idag ska det alltså bli ändring på det. Har ju i och för sig inte varit på bio sen i somras heller när jag och Louise var och såg Eclipse, hehe. Även då var jag hostig, precis som nu. Stackars biobesökare! Men jag tänker inte ta hostmedicin! Jag blir att må illa bara av att tänka på det :S Usch. Kanske ska säga vilken film vi ska se också. I rymden finns inga känslor blir det! :)

Nu tror jag minsann jag ska gå ner till mitt lilla pussel en stund. Surpriiiise ;)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi i rymden finns inga känslor ska de väll vaaa :P Puss puss jag diggar runda saker (Y)

2010-10-17 @ 20:15:55
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0