November

Jag hade en riktigt trevlig eftermiddag idag. Fram tills jag loggade in på Facebook efter kvällsmaten. Nu känns allt bara skit. Jag tänker inte skriva vad som hänt och ni behöver inte fråga, jag kommer inte säga det ändå. Perfekt dag på gråa november, kommer bli värsta någonsin. Nu vill jag inte åka tillbaka till Karlstad imorgon, men jah tänker göra det ändå. Typ.

I eftermiddags var i alla fall Lisa här. Vi fikade tårta och saft och hade det mysigt och sen spelade nere i spelrummet. Så himla kul. Synd att det inte blir oftare :)

Och Lisa är så himla snäll. Fick en hel Milka chokladkaka av henne! Älskar dig, syster!♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Puss på dig syster <3 hoppas milkan är god ^^

2010-11-01 @ 21:09:34
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0