Mot gummi, glas och metall betyder våran kärlek inget alls

 

Jag älskar den här videon. Jag älskar den här låten. Jag älskar det här bandet.

 

Jag får gåshud på hela kroppen när jag tittar på den här och ibland trillar en tår eller två ner för kinden. Det är så vackert! Speciellt tycker jag om när man ser hela publikhavet på skärmarna. Då får jag rysningar i hela kroppen och blir alldeles varm i hjärtat. Och när Jocke formar ett hjärta med händerna och säger "Tusen tack, vi älskar er!"

"Ni håller oss vid liv!"

 

Vad mer ska man säga än att det är kärlek?

 

Jag vill stå där igen, bland alla dessa människor och se detta fantastiska band spela de bästa låtarna på jorden.

 

Mot gummi, glas och metall betyder våran kärlek inget alls

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag måste nog höra dåligt men jag hör inte när dom sjunger "mot gummi, glas och metall, betyder våran kärlek inget alls."

2011-06-21 @ 17:39:09
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0