Film, tvätt, besök och julemys

Hej gott folk!

Jag har precis lagt upp en fin liten film med mina systrar på Facebook! Kika på den vettja! (Fast ni lär va vän med mig förstås...) Nåja, jag älskar er i alla fall!! ♥

 

När jag skulle laga mat idag upptäckte jag att jag köpt en grön potatis (appropå tidigare inlägg, fast det var inte en av dem då, men ändå). Inte så bra. Tur att jag inte åt den :P När maten var klar åt jag jättefort, eller ja... ganska fort... (haha) för jag var tvungen att gå ut och hämta tvätten för min tvättstugetid var slut och nästa som skulle tvätta hade redan startat sin maskin. Ja, det där blev kanske en konstig mening, men skit samma. :P Inte så intressant heller kanske, men skit samma det också.

 

Vet ni vad jag ska göra imorgon??? :D Städaaa!!! Fast det är ju inte så kul. Men det roliga är att jag ska adventsstäda och när jag är klar med det (någon gång imorgon eftermiddag) ska jag ta fram min fina adventsstjärna!! Wohooo!!! Advent och jul är ju typ den bästa tiden på året! :) Städar och tar fram den redan imorgon, för på lördag får jag finbesök av Denise och Eri som stannar till söndag. Trevligt, trevligt. Synd bara att inte Karro kunde följa med :( Men hon får komma hit en annan gång istället :)

 

Imorgon är det förresten tänd-ett-ljus-för-en-du-saknar-dagen. Frågan är bara om jag ens har så många ljus? Får tända alla jag har i alla fall ♥

 


Det vankas julemys i lägenheten min! (Bild från förra året.)


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag glömde tända ett ljus för någon jag saknade :(

2010-11-28 @ 15:59:29
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0