Vårfint i garderoben

Tjolahopp!

Blev inte så lång promenad men jag var ute en liten stund i alla fall:)

Jag blev väldigt shoppingsugen när vi var på stan. I varenda skyltfönster fanns massor med fina vårkläder! Men jag har redan shoppat ganska mycket den senaste månaden så jag ska försöka inte köpa nåt i helgen när vi ska ner på stan igen. Måste hålla i pengarna tills resan i vår och om jag ska till London i höst. Men det finns ju så himla mycket fint just nu. Ibland önskar man att man var rik...

En jeansjacka står högt upp på min önskelista just nu.

 


Hur söt är inte den här då?:)


Randigt is very nice!


Malin <3 skor!

(Alltihop kommer från H&M)

Middagen idag blev riktigt god:D Gjorde lax med nån improviserad sås:P Mumma:) Dammsugit har jag också gjort och jag blev precis klar med visumgrejset. Nu ska jag slappa en stund. Får se om jag orkar plugga nåt sen. Det vore ju bra, men det tar emot...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Schysst :) Jaa randigt är grejer det, och jag är värsta inne på att köpa nåt som är grönt och vitrandigt ^^ vet inte varför haha

2010-03-03 @ 20:22:36
URL: http://albol.blogg.se/
Postat av: Louise

Öj de där skorna är ju perfekta studentskor (förutom att jag inte kan gå i högklackat då...) xD

2010-03-04 @ 10:32:40
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0