Träning

Har varit i skolan idag och först hade vi föreläsning (höll på att somna, utom när jag och Mediha kollade på
Eclipse-trailern på hennes dator;)) och sen fick vi en uppgift att jobba med tills på fredag och som vi nu är klara med:) Gick med Emilia hem och vi bestämde att vi ska gå och träna på Kauif tillsammans nästa vecka:) Ska bli kul att slippa gå dit själv! Nyss bokade jag även en reservplats (alla roliga pass var fullbokade:() på ett steppass imorgon. Vi får väl se om platsen blir ledig eller inte... Annars tar jag nog och springer en runda istället:) Jag är verkligen träningssugen just nu! Och nästa söndag är det ju supersöndag på Gymmix i Ludvika! Gratis träning hela dagen!:D Gissa om jag kommer vara där!;D

Imorse när jag gick ut genom dörren såg jag att det hade snöat inatt. Flera centimeter. Blev lite ledsen, jag som trodde att våren var här...:(

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0