Spring!:)

Hej!

Denna dag har bestått av hemskt mycket vårkänslor! Solen skiner, fåglarna sjunger, det droppar från taken och det är en massa plusgrader (i skuggan också!). Spring is here! :) Jag hade till och med vårjackan på mig när jag var ner till stan idag;) Jag har varit ner på stan och sökt lite jobb. Jag tror det gick bra:) Har även pluggat en del. Och jag får panik på mamma och pappas dator! Skulle skriva ut CV och lite annat grejs (har inte skrivare kopplad till min dator) och den är verkligen hur seg som helst! Tog väl fem minuter och öppna ett dokument eller nåt:S

Hihi, just nu sitter jag och pratar vårkänslor med Mediha på Facebook:) Yeay!

Ikväll ska jag träna både Core och Step. Ska bli otroligt skönt! Var så himla längesen jag tränade, utom när jag varit ute och åkt skidor, men som pappa sa igår kväll; Det är ju inte samma sak... :P

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0