Plugg

Jahapp, denna kväll var ju kul... Tog typ jättelång tid att laga mat och minst lika lång tid att diska. Nu har jag precis läst en av fyra texter som vi ska läsa tills på måndag och jag fattade typ ingenting (de är på engelska...). Imorgon hoppas jag på att få nåt slags ryck, så att jag kommer nånstans med inlämningsuppgiften. Det vore ju onekligen skönt att vara klar med den innan den "lediga" veckan, så att jag verkligen kan vara ledig då. Men mina ryck är sällsynta nuförtiden. Känner inte direkt någon motivation till att plugga:S Men jag ska försöka:) Dessutom har jag en stor hög med tvätt sen igår som behöver strykas, och, som jag skrev tididgare, så ska jag försöka träna lite också:) Fullt upp imorgon (ledig dag, om jag inte sa det).

Nu ska jag lyssna lite på musik, äta en macka och lite choklad innan jag går och lägger mig:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0