Ica

Hej!

Huu, så trött jag är! Men det är ju inte så konstigt eftersom jag varit vaken sen kvart i fem imorse... Idag i skolan hade vi muntlig redovisning på uppgiften vi jobbade med i fredags. Ärligt talat var det här första gången som jag sa nåt i redovisningen och det gick faktiskt förvånandsvärt bra:) Har ju inte pratat inför en massa folk sen i maj, juni förra året:P Efter skolan gick jag hem och åt lite lunch och sen gick jag till den nya Ica-affären för att handla. Den ligger nog mer än dubbelt så långt bort (tog typ en halvtimme att gå) än Konsum, men det är det faktiskt värt. Handlar mycket hellre på Ica än Konsum! Billiagre och bättre, enligt mig, dessutom väldigt fräscht och fint (ok, de öppnade för mindre än en vecka sen, men ändå). Så jag kommer definitivt att gå dit i fortsättningen.

Nu ska jag ta itu med lite måsten, betala räkningar, skriva mejl (ja, mejl. Handlar om jobb...) mm.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Våga vägra konsum! Hehe och där har man sökt sommarjobb... ehe xD

2010-03-16 @ 19:41:23
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0