Helgen

Hejsan!

Har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, sorry för det:P Men nu är jag tillbaka! Hehe.

De senaste dagarna har varit toppen! Mina vänner kom hit i torsdags kväll och då åt vi lite kollaps och sen gick vi till skolans bibliotek och lånade en film som vi kollade på. Into the wild. Den var bra men hade gott kunnat vara minst en halvtimme kortare... Blev lite segt.

På fredagen var vi in till stan, kollade lite affärer, åt lunch och gick på bio. Vi såg Farsan. Och den var riktigt bra och rolig! Se den!:) Efter filmen handlade vi mat och sen åkte vi tillbaka hem till mig och åt tacos och glass med varma hallon och varma blåbär!:) Mums!! Sen blev det hur flum som helst! Louise och Ajje hade till och med sönder min säng:O xD Hahahah. Som tur var gick det relativt lätt att laga (A). Hihi, älska flum <3 :P

Lördag skulle de åka hem. Men jag ville inte bli själv i flera dagar (är ledig ända till tisdag) så jag följde med hem:D Vi åkte seg buss eftersom det inte gick några tåg på lördagar. Men jag tyckte ändå att det gick hyfsat snabbt. När vi kom hem gick jag och Louise ut och gick en stund eftersom vi suttit still så länge. När vi kom in fikade vi och sen satte vi oss vid datorn, brände lite skivor, spelade Need for speed (:P) och la pussel. Sen åt vi megagod mat och sen kollade vi på andra chansen. Det var helt fel låtar som gick vidare! Pauline var helt klart bäst! På kvällen satt vi hela familjen i Louises rum och lyssnade på musik och hade lörddagsmys:)

Idag har jag kollat på Vasaloppet (ett måste!) och åkte lite skidor själv också. Vi var upp till Ljungåsen. Ingen vurpa idag dock:P Vi åkte ett varv på Hundspåret och sen grillade vi korv:)

Ikväll kommer Lisa hit och då ska vi göra en kul grej!!:D

Ses senare!
Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0