Det snöar:(

Vad ser man när man drar upp persiennerna imorse om inte att snön fullständigt vräker ner! Då var hela dagen förstörd... Nästan i alla fall, humöret blev ju inte bättre åtminstone. Har absolut ingen lust att gå ut så det struntar jag i.

Jag har pluggat en del på förmiddagen och har fått lite gjort i alla fall. Men koncentrationen försvann spårlöst för en stund sen så jag såg ingen mening med att fortsätta. Får hoppas att den är tillbaka om ett par timmar eller så... Om man ser till antalet sidor som ska skrivas är jag drygt halvvägs, men då är det inte reskrivet eller så, så då kanske det bli lite mer, kan man ju hoppas på. Men det känns hyfsat i alla fall.

Nu är det snart dags för lunch. Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0