Twilight

Har haft en massa för mig på förmiddagen. Eller lite i alla fall. Har städat och tvättat bilen och klippt gräset. Nu är det snart dags för lunch. Det passar bra för jag är jättehungrig! När vi har ätit ska jag och Louise beställa tågbiljetter till Stockholm imorgon. Vi ska dit och gå på nåt Twilight-event :) Det är Kristen Stewart och Taylor Lautner (stavning??) som kommer till Sverige. Jag är inget fan av Twilight (jag tycker de är väldigt bra, men jag är inte i närhheten av så "besatt" som Louise är. Jag har till exempel inte en massa affischer och sånt i mitt rum :P) men jag lovade att följa med när hon till slut fick tag på biljetter. Så vi åker dit imorgon bitti, går väl på stan en stund på dagen, går på eventet på kvällen och kommer hem igen någon gång mitt i natten (tåget kommer till Borlänge vad halv ett och sen ska vi åka bil hem, är det tänkt. Jobbigt eller vad!?). Men det blir nog trevligt :)


Och, imorgon fyller bästa Denise 20!! Skriver Grattis nu ifall jag inte hinner imorgon!! :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

oo, ha så kul nu i Stockholm!!! :)

Vill se många bilder!



Tack, tack! Snart är det din tur oxå. :D <3

2010-06-21 @ 10:39:45
Postat av: lucke

najs blogg du! :P

2010-06-21 @ 10:53:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0