Stranden

Äntligen funkar det att logga in på bloggen! Igår och i tisdags satt jag inget vid datorn (:O) och idag har det inte funkat förren nu. Aja.

I tisdags gjorde jag ingenting. Det var nog världhistoriens segaste och en av de tråkigaste dagarna! :S

Igår var jag och Lisa på stan på förmiddagen. Vi köpte glass för att fira att Lisa tog körkort igår!!!! :D Grattis igen!! :D Vi satt på Muren! :D Det var najsigt! :) Och jag fick skuts ner till stan till och med, hihi:) Sen åkte vi hem till Lisa och åt lunch! Det var inge gott ^^ Men sen åkte vi till Hällarna där vi mötte upp Ajje :) Vi solade, åt jordgubbar (som vi köpte på stan! :)) och badade! Det var iiiiiskallt^^ Men i skulle vi :D Senare kom Annie dit och en halvminut senare kom Johan. Det var trevligt, trevligt! (Synd bara att Louise var sjuk och inte kunde vara med!) En stund senare åkte jag, Lisa och Johan hem till dem igen. Jag och Lisa åt salta kex och löste korsord :) Fniss :P Sen var jag tvungen att åka hem och äta maaaaat!

 

Idag har vi (jag, Lisa och Louise) varit i Brunnsvik ("stans" bästa badplats! Det ligger ju långt utanför stan men ändå) :) Det var himla trevligt tills det började blåsa, kom en massa moln och blev jättekallt! Man jag och Lisa badade ändå. Det var lika iiiiiiskallt idag! :D Men vi hade kul ändå. Är man med bästa vännerna så :D När vi kom hem solade jag på balkongen för då var det varmt igen xD Sen var jag på Core, men det var tråkigt idag :(

 

Sen var det meningen att det skulle vara lite bilder här, men min dator är knäpp och vägrar ladda in dem från kameran i datorn :( Så de får bli en annan gång.

 

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0