Resa

Hejsan!

Om ett par timmar ska jag ta tåget till Karlstad. Men vi ska snart åka. Louise ville nämligen äta lunch på stranden! Men jag måste packa först. Anledningen till att jag åker redan idag är för att jag verkligen inte orkar gå upp tidigt imorgon. Det är nog jobbist att behöva gå upp vid 7:P Dessutom såg jag på schemat att vi börjar 9.15 istället för 10.15 som vi brukar så då hinner jag inte om jag tar morgontåget. Synd, för det är riktigt fint väder idag. En eftermiddag på stranden hade inte suttit helt fel. Får sitta på ett trökigt tåg itsället. Men vad gör det? Det är väl kul. Suck. Hoppas det blir fint när Louise ska hämta mig på torsdag/fredag så vi kan åka ner till Vänern och ligga på en strand och ha det bra :)

Nej nu måste jag packa! Ikväll blir det plugg, får se om jag hinner blogga.

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0