Samfalla och Göteborg

Hej!

Som jag skrev förut så ska vi åka till Göteborg på måndag. Men redan imorgon (tror jag) så åker vi ner till Lisas sommarstuga i Samfalla. Ska bli trevligt att komma dit, bara ta det lugnt och bara vara. Jag har inte varit där sedan midsommar 2008 så det var ett tag sen...


Samfalla

 

På måndag åker vi vidare till Göteborg. Vi tar tåget från Töreboda tidigt på morgonen. Tar bara ca två timmar! När vi kommer dit ska vi gå på Liseberg och shoppa lite och så där (eller fönstershoppa, blir det nog, min budget tål inte nåt annat, haha). Ska bli himla kul! Vi åker tillbaka till Samfalla på kvällen. Vi kom fram till att vi inte hade råd att bo kvar över natten, hehe. Men det blir mycket trevligt i alla fall :) Sen får vi se hur länge vi stannar kvar ute i skogen!

 


Jag, Eri och Karro utanför Liseberg för snart ett år sedan


Kommentarer
Postat av: Louise

Det känns lite 1996 att knya tröjan runt midjan sådär!

2010-07-10 @ 14:06:18
URL: http://loist.blogg.se/
Postat av: Hans Reinhold

Hej Malin. Jag gogglade lite på Samfalla och hamnade här hos dig. Jag ser att det är Perssons hus, och undrar nu hur du har hamnat där.. dom som äger/ägde huset senast som jag känner till är från Ludvika. Hennes far, mor och farföräldrar har tidigare ägt huset. Grannhuset är min farmors föräldrahem, och själv är jag född i "Nolgårn", som låg ett par hundra meter in på vågen bakom erat hus.

Vore kul att höra av dig/er. Hälsningar Hans Reinhold Skara. [email protected]

2012-03-31 @ 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0