Karro

Idag har jag varit hos Karro hela eftermiddagen! Vi har bland annat busat med kattungar och andra katter också för den delen, varit ute i skogen och "vandrat", vi var upp på ett grusberg och hade utsikt ända till Grängesberg:O, gått genom tät granskog, plockat hur mycket smultron som helst, det var ett riktigt smultronställe kan jag lova, bokstavligt talat. Nu ser mina händer misshandlade ut, katterna tyckte det var väldigt gott att tugga på mina fingrar och höll dem kvar med klorna. Jag har en miljon (ungefär) insektsbett, varav ett gjorde så att hela min arm blev svullen:S Sen har jag lite rivmärken efter torra grankvistar :P Men det var det värt! Sen har vi pratat massor, hade ju inte träffats på typ två månader!:O Måste träffas oftare... Det var i alla fall en riktigt bra dag! :D

Nu ska jag kolla på Morden i Midsomer. Ett måste på sommaren! :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0