Sällskapsspel

Nu har jag och Louise haft våran spelkväll:) Vi började med att spela TP med mamma och pappa men vi hann inte spela klart, de skulle kolla på film klockan nio, men jag har bara en plutt kvar sen vinner jag (det är i och för sig en brun, kultur eller nåt sånt, men det är bara att svara Håkan Nesser på alla frågor så klarar jag den snart:P). Sen spelade vi Skip-Bo! Hehe, Louises favoritspel, not:P Jag vann, såklart. Sen har vi spelat Monopol. Det var jättelängesen vi spelade det så det var kul. Dock hann vi inte klart med det heller, vi bestämde att vi skulle spela till våran spellista på Spotify var slut, så vi ska fortsätta typ imorgon eller så. Men det går inte så bra för mig, men det är bara för att Louise har byggt hotell på Narvavägen och jag kom där två gånger i rad (dessutom en gång när hon hade fyra hus där...) och för att jag var dum nog att sälja Norrmalmstorg för en alldeles för låg summa... Nej, nu ska jag inte sitta här och babbla, dags att krypa ner i sängen! Vi hörs imorgon, kramar!

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2010-01-03 @ 12:49:34
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0