Coldplay

Hejsan!

Vad jag minst av allt ville göra idag var att plugga. Vad jag mest av allt behövde göra idag var att plugga. Vad har jag gjort idag? Pluggat. Tillräckligt? Nej. Men jag hatar den där uppgiften!

 

Jag och Louise hade tänkt gå ut på Solo ikväll, men tydligen var det bara Underbar som var öppet, så vi skjuter på det en vecka eller så. Jag var ändå inte festsugen idag. Jag vet inte varför (eller egentligen gör jag det, men jag tänker inte ta upp det...) men jag är deppig idag. Jag och Louise ska umgås ändå ikväll, vi ska ha spelkväll! Najs. Louise kom nyss in med lite kläder som hon växt ur. Ska kolla om det finns något jag vill ha. Jag skymtar en finfin klänning där i högen...:)

Dessutom har jag drabbats av nån sorts Coldplay-feber idag. Jag har hittat en "Coldplay-blogg", kollat en massa på bdb... Så jävla lyckliga människor det finns som varit på konserter! Globen september 2008, Stadion augusti 2009 och Wembley (London) september 2009 hade jag mer än gärna upplevt på just de platserna! Om jag inte får uppleva en Coldplay-konsert snart (eller om de aldrig spelar mer!!!!! Vilket förövrigt verkligen inte får hända!!!) så kommer jag inte överleva! Jag vet att detta låter överdrivet, men va fan... De är bäst! Jag läste en text som någon på bdb lagt upp: "Det är skit att människor kan ta en så stor plats i ens liv, medan man själv bara är en prick i en publikhav för dem. Det är skit att man inte kan slänga iväg ett sms till dem. Eller ett mail. Eller vad som helst. Det är skit! Och det är sjukt hur stor roll människor kan ha i ens liv, utan att de ens vet att jag existerar, utan att de ens vet att någon person kan känna som jag. De vet ingenting! Det är skit. Och det är sjukt." Jag erkänner att jag inte kommit på det själv, men det stämmer helt och hållet. Smart människa... Trots denna "feber" jag fått idag har jag inte lyssnat på en enda låt! Måste nog göra det nu, men samtidigt måste jag plugga mer. Uppgiften är väl typ halvklar bara... Men just nu känner jag att jag behöver ett botemedel... Det stavas C-O-L-D-P-L-A-Y.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag hatar oxå den där uppgiften, fattar ju knappt vad man ska skriva. Och sen är det projektarbete nästa suck. Men det har iaf varit skönt med lite "lov". Ses snart i skolan!

2010-01-03 @ 13:14:24
URL: http://pabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0