Besök i helgen!

Hejsan!

Igår hade jag absolut inget att skriva, så därför blev det inget inlägg igår. Idag har jag varit i skolan och arbetat med projektet och kom hem för en liten stund sen. Det har gått ganska bra att jobba de senaste dagarna så jag är inte lika stressad som jag trodde. Vi kommer hinna klart i tid om inget oväntat händer. Men vi jobbade inte hela dagen, vi hade en väldigt lång lunch och hade ingen speciell lust att gå tillbaka till biblioteket och fortsätta jobba, men till slut kom vi iväg i alla fall. På slutet blev det mest flum. Klockan halv fem en fredag är man inte speciellt pigg:P Vi satt och kollade på bilder på Johnny Depp, bland annat xD Och datorn var också fredagstrött, den höll på och flumma den med och det gjorde såklart att vi skrattade ännu mer. Haha.

Om ca fyra timmar får jag besök hit som ska stanna över helgen:D Mamma, pappa och Louise kommer! Imorgon ska vi in till stan tror jag och sen till Ikea. PÅ kvällen ska vi gå på musikal på Värmalndsoperan, Sunset Boulevard. Ska bli kul:) Bland annat är Maria Lundqvist med, jag och Louise såg henne inne på Gina Tricot här i Karlstad i höstas:P

Jag ska nog snart laga mat och städa upp lite här. Lite stökigt, jag har inte bäddat sängen och bordet är fullt i papper. Lite finare kan det nog bli, men jag är rätt trött och känner mig inte helt frisk:( Vi får se hur mycket jag orkar.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0