Ändrade helgplaner!

Imorgon förmiddag tar jag tåget till Ludvika! Jag har verkligen ingen lust att ha en helg i ensamhet... Och jag är välkommen hem, pratade med mamma och pappa nyss och frågade om jag fick komma hem:P Vi får väl se vad som händer. Hälsa på farmor lär jag i alla fall göra och sen kanske lite Melodifestivalen, eller Solo, lite träning kanske och TOK med SYSTER! :) Och skotta lite snö:D Haha. Kanske följer med pappa upp på taket (om jag vågar) haha!;)

Sån här fin rälsbuss åker jag mellan Ludvika och Karlstad:P

 

Hoppas bara att den inte blir 2 timmar försenad som tåget blev i söndags! Jag ska förresten ta med mig den biljetten hem för man kunde få ersättning för att tåget blev så försenat. 414 kr för det är lite väl...!

 

Nu ska jag packa lite. Städningen får vänta ytterligare ett tag;P

 

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Om du känner dig ensam någon dag kan du bara höra av dig så kanske vi kan hitta på något, jag är också ensam ibland :( :)

2010-02-04 @ 22:51:29
URL: http://lilladalkullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0