Snöstorm

Hej och hå gott folk!

Idag har jag pluggat och lyssnat på musikhjälpen hela dagen. Önskade låt imorse också, Mannen i den vita hatten blev det. ♥ Den har inte spelats än men det gör inte så mycket. Jag har i alla fall bidragit med pengar till insamlingen och det är det viktigaste. Innan lunch var jag ute och gick. Det har kommit ganska mycket snö så jag fick pulsa, upp för hela Gatubacken (typ brantaste backen i världen, nästan...). Det var ganska jobbigt faktiskt :P Har pratat med Louise i telefon idag också. Uppe i Norrland har SMHI utfärdat klass 2 varning (näst högsta varningsgraden) hörde jag på radion och Louise sa att det var snöstorm och blåste jättemycket och att det inte blivit ljust på hela dagen. Haha.

Nu ska jag gå ut och skotta snö så jag kommer ut med bilen, ska hem till Lisas familj och äta middag om ett par timmar :)

(Gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0