Kommer inte på nån bra rubrik :P

Tänkte att jag skulle fixa ny design på bloggen, men det failade. Upptäckte några fel i bilden som jag gjorde igår och sen blev det fel när jag laddade upp den också. Orkar inte fixa med det nu, så jag fixar det hela efter jul (nyår?). När jag får tid helt enkelt.

Nu på kvällen har Lisa varit här. Vi bytte julklappar och sen spelade vi med Pärlsocker! :D Var ju ett tag sen nu, haha.

Jag och Louise har kollat på dokumentären Så nära får ingen gå om Kent idag också. Så bra!! :) Älskar de där grabbarna alltså! Jag är beroende! Fixade ny kategori här i bloggen igår som heter just Kent. Där kommer jag att spara allt som har med dem att göra. Redan nu har jag flyttat en del inlägg dit. Kolla in vettja! :)

Snart ska jag stänga av min Kent-spotifylista (innehåller alla Kents låtar!) och gå och lägga mig. Mamma tvingar upp oss vid 7 imorgon. Ska städa huset, urk, jobbigt. Men på eftermiddagen får jag pynta och klä granen! Dock utan syster i år som ska på körövning. På kvällen blir det julkonsert i kyrkan. Myyyys. Sen blire skinkmacka på kvällen. MUMS!

Hoppas jag hinner blogga lite imorgon. Måste ju önska alla en GOD JUL! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0