Bra helg!

Sitter här och är lite smått ledsen för att jag måste åka tillbaka till Karlstad imorgon. Den här veckan jag har varit hemma har varit alldeles jättebra, typ. Jag gillar inte att sitta ensam i min lägenhet. Jag mår inte bra när jag inte har mina vänner runt mig:( Visst kan jag tycka att det är skönt att sitta ensam på mitt rum ibland, men vill jag inte vara ensam längre behöver jag bara knacka på Louises dörr och fråga om hon vill hitta på nåt, eller så kanske mamma eller pappa vill det. Men det går ju inte när man bor ensam, 20 mil hemifrån:(

I fredags var jag och Louise ner på stan på eftermiddagen. Vi cyklade för första gången i år. Det var riktigt najs! Vi var in på alla affärer som är nåt att ha i verkligen jättestora *ironisk* Ludvika. Louise köpte i alla fall en studentklänning!:D Superfin! Jag provade också lite saker, men jag fick beslutsångest över allihopa så jag köpte inget:P Helt plötsligt var klockan halv fem och vi kom på att vi var tvungna att cykla hemåt eftersom vi skulle hem till Ajje på kvällen. När vi kom hem ringde vi till Lisa och vi skulle få låna deras bil under kvällen. Så vi var bara hem och vände och så gick vi ner till Lisa. Vi hämtade henne och åkte till MM för att handla lite middag som vi sedan lagade (mest Ajje dåda...) och det blev så himla gott! Sen satt vi och kollade lite i gamla skolkataloger, kollade lite på tv, åt en kladdkaka som var som smet i mitten och pratade om allt möjligt. Riktigt very good kväll!

På lördagen åkte vi ner med Lisas föräldrars bil som vi lånat över natten för att slippa gå hem mitt i natten. Sen gick vi tillbaka upp hit och då hjälpte Lisa mig att plugga med de där omöjliga engelska texterna. (TACK!) Sen spelade vi lite med vårat band. Det börjar låta rikigt bra, vi gjorde en liten inspelning på Louises kamera så vi skulle kunna höra själva hur det lät:) PÅ kvällen lagade jag och Louise entrecôte (se Lisa, jag har lärt mig hur man gör tak på o:et!!) och det blev megagott! Sen hade vi spelkväll och det var kul för jag vann i både Monopol och TP:D

Idag har jag mest suttit på balkongen i solen och läst. (Jag kan verkligen inte sluta läsa i boken! Håller på att läsa "Bara inte du" av Katarina von Bredow som jag fick i julklapp, hur bra som helst, går inte att lägga ifrån sig som sagt.) Jag har även färgat Louises hår och tränat.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi du är duktig!!! <3

2010-04-11 @ 20:25:06
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0