Studio

Enligt mamma finns just nu i vårat tv-rum (en del av sakerna vet jag själv också...) :

*Gammal tv
*Soffa
*Soffbord
*Skänk
*Öppen spis (som för tillfället är instängd bakom prylen i föregående punkt)
*Fåtölj (?) (Osäkert om den fortfarande får plats)
*Trumset
*Typ en miljon trumpinnar :P
*Tre (?) mikrofoner med tillhörande stativ (har dock för mig att det saknas två sladdar)
*Mixerbord
*10 högtalare (Några "gamla", alltså som fanns där förut, och några ännu äldre som tillhör mixerbordet)
*Gitarr (eller så är den i Louises rum)
*Notställ (kan även det vara i Louises rum)

När jag kommer hem ska det minsann spelas där! :) Hoppas bara att mixerbordet fungerar, det har ju ändå några år på nacken. Det tillhörde ett band med det otroligt fina namnet HuleBuleBand för många, många år sedan. Pappa var trummis i bandet ;) Hihi.

Idag fyller min kusin Petter 20 år! Säger ett stort grattis till honom! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKAMLÖS REKLAM! höhö :)

Ny tävling då du kan vinna en söt choklad cupcake ring!! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE ❤

2010-04-20 @ 20:04:24
Postat av: Anonym

SKAMLÖS REKLAM! höhö :)

Ny tävling då du kan vinna en söt choklad cupcake ring!! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE ❤

2010-04-20 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0