Off

Jag har känt mig lite off idag. Har haft så fruktansvärt ont i magen hela dagen och har i princip levt på ipren... Och lite mat. Gjorde himla god middag faktiskt:) Korvrisotto. På falukorv, som jag hatade när jag var liten, idag var det andra gången den här veckan :P Men det är ju billigt och bra! Fast stekt falukorv och makaroner klarar jag fortfarande inte av:P

I helgen blir jag kvar i Karlstad. Ska passa på att städa bland annat. Det var ett tag sen:P Sen ska jag ner på stan och kolla på sommargardiner (är trött på mina mörka som jag haft sen augusti nu) och lite annat. Helgen efter kommer lilla familjen hit på besök, kommer bli najs, de har inte varit här sen mitten av januari:O Och jag skulle tydligen komma på vad vi ska göra då... Hmm? Tips någon?:P

Idag var första dagen på länge som solen inte sken hela dagen. På morgonen och på kvällen var det sol i alla fall. Undrar om det var all den där askan som drog över?:P

Idag kollade jag på Vampire Diaries igen. Har missat två avsnitt eftersom vi inte har 6an hemma... Just nu sitter jag och knarkar Kent igen. Ska snart sova, vaknade vid fem imorse (varför????) och kunde inte somna om på grund av magen... Ingen som inte har varit med om det kommer förstå hur hemskt det är:S Ibland önskar man att man var kille...^^

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0