Måndag

Vilken dag!

Först stänger jag av väckarklockan och somnar om. Jag går upp och går till skolan och får då reda på att våran lärare är sjuk och att vi inte har någon lektion på förmiddagen. Går till bibblan och försöker plugga, går sådär. Äter lunch med en massa folk. Gåt till lektionen och antecknar som en galning. Får rast, äter en banan och pratar med folk. Går in i klassrummet igen. Orkar inte anteckna nåt mer så jag håller på att somna. Diskuterar frågor som står på tavlan, eller det var i alla fall det som det var meningen att vi skulle göra. Slutar och går hem. Äter mellanmål och byter om till träningskläder. Stoppar i mp3-lurarna och går ut och går i nästan två timmar. Går på en gammal grusväg som inte ser ut som en väg längre, det är mer som en stig. Sen tar den slut och då är det stig på riktigt, med spångar lite här och där. Sen kommer jag till ett stängsel med en stege över. Klättar över och befinner mig alltså nu i en kohage. Går en bit och klättrar över stängslet igen. Såg inga kossor. Kommer fram till ett fågeltorn där det står en man med en kikare och spanar. Ser en trana och en massa gäss. Ser ett stort hål i marken som något djur måste ha grävt, såg ut som ett hem åt någon. Fortsätter gå och kommer till slut hem igen. Duschar, länge och varmt så hela huden blir röd. Lagar mat. Äter. Läser ett kapitel i en bok. Diskar. Sätter på datorn. Loggar in på bloggen. Börjar skriva detta inlägg. Och nu är jag här. Fast nu måste jag nog plugga. Kul.

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Vart tusan gick du då?! :) Med fågeltorn och spångar och grejer? :)

2010-04-26 @ 22:26:13
URL: http://lilladalkullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0