Fullt upp

Först måste jag bara säga att jag glömde en födelsedag igår... Farfar skulle ha fyllt år på torsdag! <3

Härligt väder ute idag! Satt ute på lunchen och det var skönt kan jag säga:) Resten av dagen har varit seg och tråkig. Och inte kan jag gå ut nu heller, har pluggat lite sen jag kom hem (har skrivit 146 ord av 200-300, men nu är det stopp...). Sen ska jag packa lite och sådär. Åker mot Ludvika imorgon bitti/förmiddag :) Naaaajs!! Har inte vart hemma på 2,5 vecka! Och gisses vad jag ska ha kul i helgen! Det blir fest på fredag i alla fall!:D Och majbrasa:P Imorgon ska jag ner på stan med syster och en viss liten plutt får inte följa med ;) Hehehe. Förhoppningsvis är det fint väder så vi kan sitta ute och fika eller nåt!:) Sen ska jag färga håret, fira kusin, fixa en massa ärenden på stan (banken mm), förhoppningsvis på synkoll, förhoppningsvis få en klipptid så snart som möjligt, träna x3 förhoppningvis (gud vad jag skriver förhoppningsvis hela tiden nu då xD), spela i vår "nya" studio, träffa Denise och ta bilder. Jag har fullt upp som ni märker!

Tack till min granne som spelar väldigt hög musik... Nu sätter jag på mig egna lurar!

Kramar, så länge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe jag kommer smyga på er ^^

2010-04-27 @ 20:27:09
URL: http://albol.blogg.se/
Postat av: Louise

Är det bestämt att vi ska på majbrasa? Såvitt jag vet ligger den närmsta majbrasan i typ harnäs. :S

2010-04-28 @ 14:30:10
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0