Dagen

Sitter vid Louises dator! Min har blivit helt knäpp :S Nåja, dagen idag har i alla fall varit bra! Jag är typ HYPER!! :D Höhöhö. För väl se om jag kan sova, men jag tvivlar på det ;P

Jag och Louise var som sagt på stan, vi fick väl inte så mycket gjort egentligen. Var till farmor och satt vid hennes köksbord och drack saft och åt kanelbullar :) Mys. Det var då jag blev hyper. Verkligen HYPER! ;D hohohoo. <3 Efter en timme eller så var vi tvungna att åka hem eftersom jag skulle träna. Det gick bra. Kul var det, fast inte lika roligt som ifall Lisa varit med, men hon kunde inte idag. Hon skulle på teater med Rindeskog! ;) Imorgon blir det Core i alla fall, som hon lovat att komma på och så får vi väl hoppas på stepen på söndag då. Idag på kvällen har jag och Louise spelat nere i "studion". Wow! Pappa lärde oss först grunderna i mixerbordet, himla komplicerat ju! (Jag är inte så teknisk...). Sen sjöng vi lite. Pappa satt bakom trummorna ett tag, han har inte spelat på 12 år sa han, så lite imponerad blev man ju!

Imorgon ska jag och Louise åka till Borlänge. Först ska vi till polisen och sen till Kupolen. Ska bli naaajs ;)

Nu har Louise lagt sig här så jag kanske ska lämna henne ifred så hon kan sova lite :P

Godnatt alla!

G D! :D <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var den sämsta teatern jag någonsin sett!!!! Helt j*vla urkass! Haha höll på i TRE timmar gjorde den också. Med paus inräknad, men ändå! Vad ska ni göra hos polisen? :O Haha

2010-04-29 @ 16:50:38
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0